
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, numer telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
5 Aleja sp. zo.o.
ul. Borkowska 29B/LU2
30-438 Kraków
Reklamację rozpatrujemy do 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, masz 100 dni na dokonanie zwrotu towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, prosimy o wypełnienie odpowiedniego oświadczenia i przesłanie go na nasz adres wraz ze zwracanym towarem:
5 Aleja sp. z o.o.
ul. Borkowska 29B/LU2
30-438 Kraków
Akceptujemy zwroty zarówno produktów wadliwych, jak i nienaruszonych. Zwroty są rozpatrywane w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania przesyłki.
Wszystkie zwroty realizowane są pocztą. Koszty wysyłki ponosi klient, chyba że produkt jest wadliwy.
Koszty wysyłki
1. Zwrot z powodu rezygnacji klienta: Koszt wysyłki ponosi klient.
2. Zwrot z powodu uszkodzenia, wady fabrycznej lub niezgodności z opisem: Koszt wysyłki pokrywa firma.
3. Reklamacja: Zawsze oferujemy możliwość odesłania produktu na nasz koszt. W przypadku, gdy klient zdecyduje się na odesłanie towaru na własny koszt, zwrócimy mu koszty wysyłki wyłącznie w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.